FAQ

Împrumuturile online reprezintă o modalitate convenabilă de a obține bani rapid și ușor, fără a fi nevoie să parcurgeți un proces de solicitare îndelungat. Iată câteva întrebări frecvente despre împrumuturile online

Cine suntem noi?

Suntem o platformă care vă permite să comparați și să alegeți un serviciu de împrumut. Cu ajutorul site-ului nostru web, puteți economisi timp și bani prin găsirea celei mai bune oferte de împrumut pentru dvs. de la mai mulți creditori. Puteți compara cu ușurință ratele dobânzilor, condițiile de rambursare, comisioanele și alți factori.

Cum îmi pot crește șansele de a obține un împrumut?

Cele mai frecvente motive pentru care se refuză un împrumut sunt următoarele:
Completarea incorectă a formularului de cerere
Indicați numele, prenumele și patronimicul dumneavoastră, așa cum figurează în pașaport
Completați toate câmpurile din zona personală. Furnizarea de informații suplimentare va crește probabilitatea unei decizii pozitive.
Schimbați suma împrumutului la o sumă mai mică sau prelungiți perioada de împrumut.
Asigurați-vă că introduceți informațiile corect.
Contactați Biroul de Istoric de Credit
Verificați istoricul dvs. de credit.
Aflați dacă au fost actualizate informațiile privind creditele închise contractate anterior. Este posibil să aveți credite închise, dar informațiile nu au fost actualizate la timp.
Așteptați câteva zile după ce ați primit o respingere a unui împrumut. Este posibil ca sistemul să fie actualizat și decizia privind cererea dumneavoastră să fie pozitivă.

De ce nu primesc o decizie cu privire la cererea mea după orele de program?

Puteți depune o cerere de împrumut 24 de ore pe zi și primi o decizie.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca unele cereri să necesite o verificare suplimentară de către un operator și vor fi procesate în timpul orelor de program.

Pot să-mi rambursez împrumutul înainte de termen?

Da. Puteți achita împrumutul mai devreme și astfel reduceți costul utilizării creditului. În acest caz, se va plăti doar dobânda pentru zilele în care utilizați efectiv creditul. Puteți vedea detaliile și costul creditului în cabinetul dumneavoastră personal de client.

Ce se întâmplă dacă nu-mi plătesc împrumutul?

Dacă vă sustrageți în mod deliberat de la obligațiile dumneavoastră, compania de credit poate începe procesul de recuperare a datoriei prin intermediul instanțelor de judecată. În plus, informațiile despre datoriile dvs. vor fi transmise birourilor de credit, ceea ce va avea un impact negativ asupra viitoarelor încercări de a obține credite de la bănci sau companii de credit.

Trebuie să completez un formular de cerere de fiecare dată când solicit un împrumut?

Când vă adresați pentru prima dată fiecărei instituții de creditare, trebuie să completați toate detaliile din formularul de cerere.
La solicitările ulterioare, trebuie să vă conectați la spațiul personal, să selectați suma necesară și durata împrumutului.

Cât de repede pot obține credit pe cardul meu?

Durează între 5 și 20 de minute pentru a decide asupra împrumutului și a credita cardul bancar.
Ocazional, cererile vor fi analizate de un specialist dedicat, dar acest lucru este mai neobișnuit, și chiar și atunci procesarea este, de asemenea, rapidă. Clientul nu petrece timp suplimentar așteptând.
Puteți obține informații mai detaliate despre procedura de creditare a conturilor de card prin transfer fără numerar de la banca dumneavoastră.

Pot refuza un împrumut?

De cele mai multe ori, puteți anula împrumutul înainte de a fi de acord cu termenii acordului. Odată ce ați fost de acord cu termenii acordului, serviciul intră în vigoare, iar creditul este debitat de pe cardul dumneavoastră bancar.

Trebuie să merg la un birou pentru a solicita un împrumut și a semna un acord?

Nu este nevoie să vă deplasați la un cabinet. Puteți aplica online. Contractul se semnează electronic. Fondurile sunt transferate pe cardul bancar pe care l-ați specificat.

Pentru ce pot obține un împrumut?

Banii sunt disponibili pentru orice scop. Sunteți absolut liber să alegeți pe ce cheltuiți banii împrumutați.

Ce este codul CVV / CVC și de ce trebuie să îl introduc?

Acesta este un cod din trei cifre aflat pe spatele cardului dumneavoastră. Acesta este utilizat pentru a verifica autenticitatea cardului dumneavoastră pentru toate tranzacțiile online.

Cum îmi pot rambursa împrumutul?

În cele mai multe cazuri, vă puteți rambursa creditul în mai multe moduri: prin instituirea unei rambursări automate, din contul personal de pe site-ul companiei de creditare, la sucursalele BCR și prin virament bancar la datele companiei de creditare.

Pot să-mi rambursez împrumutul în rate?

Da. Rambursarea se face în tranșe care vă convin. Amenda și dobânda penalizatoare (dacă este cazul), dobânda acumulată la contractul de credit și suma creditului vor fi rambursate mai întâi din plata pe care ați făcut-o. Ulterior, dobânda se va acumula doar la soldul sumei împrumutate. Întreaga sumă cu dobândă trebuie rambursată până cel târziu la sfârșitul perioadei de împrumut.

Pot obține un împrumut dacă am deja alte obligații, inclusiv împrumuturi de la alte instituții financiare sau bănci?

Da, este posibil dacă vă plătiți împrumuturile la timp și nu aveți restanțe la plată.

Ce pot face dacă nu-mi pot rambursa împrumutul la timp?

Majoritatea companiilor oferă un serviciu de prelungire (prelungirea duratei contractului de împrumut). Puteți alege perioada de prelungire a împrumutului în aplicația mea Altar și puteți calcula suma obligatorie de plată anticipată (rata dobânzii de prelungire) în funcție de perioada de prelungire.

Ce este prelungirea unui contract de împrumut?

Acesta este un serviciu de prelungire a împrumutului care vă permite să vă reprogramați data de rambursare a împrumutului fără a suporta penalități și amenzi și fără o schimbare negativă în istoricul dumneavoastră de credit.

Poate o altă persoană să plătească pentru împrumut în locul clientului?

Da, o altă persoană poate plăti împrumutul în locul clientului, dacă este de acord să facă acest lucru.